MUKADDIMAH

Assalamualaikum warahmatullah hi wabarokatu

BLOG ini mengabungkan kerja saya iaitu TAKAFUL, UNIT AMANAH, PERANCANG HARTA PUSAKA, PENSTRUKTURAN KAD KREDIT dan PERSONAL LIFE saya. Kerana kerja dan kehidupan saya sangat berkait. Dan kerana kerja saya sekarang, saya mula mengenal ALLAH Yang MAHA KUASA.

CARTA GARIS KEWANGAN MENGIKUT MASA (ini sticky post ye!)

CARTA GARIS KEWANGAN MENGIKUT MASA (ini sticky post ye!)
Gambaran secara jelas kepentingan perancangan kewangan mengikut kesesuaian masa dan tanggungan kita

Opick - Cahaya Hati - 2008

>> Wednesday, December 2, 2009





sila klik di download di bawah, semuanya dalam format mp3


Post a Comment

BLOG INI......

Hidupku, dunia hiburanku, kerjaku, takafulku, wasiatku. Semua ku rangkum menjadi satu

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP